Doprava
Pro zasílání Vašich zásilek používáme služeb České pošty a.s.
-
Všechny zásilky jsou pojištěny a jejich pohyb můžete sledovat on-line na stránkách: http://www.ceskaposta.cz/, v oddílu sledování zásilek. Do prázdné kolonky stačí zadat pouze podací číslo, které Vám posíláme při potvrzení odeslání Vaší zásilky.
-
Co dělat, pokud Vás doručovatel nezastihne doma a zanechá ve vaší domovní schránce „Výzvu k vyzvednutí zásilky“ na poště? Požádejte o opakované doručení zásilky.
Služba je poskytována zdarma každý pracovní den v čase běžné doručovací pochůzky, od 8 do 16 hodin.
Příklad použití: ve schránce jste našli Výzvu a budete doma některý následující pracovní den v době od 8 do 16 hodin.
Jak na to...
1/ telefonicky - na Výzvě naleznete telefonní číslo vaší ukládací pošty, na kterém si domluvíte den opakovaného doručení, nebo
2/ na webových stránkách ČP podáte Žádost o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou. (Žádost musí být podána minimálně tři pracovní dny před požadovaným datem opakovaného doručení a toto datum nemůže být po ukončení odběrní lhůty.)